Jumaat, 16 April 2010

Balliness... oh Balliness


Alhamdulillah... perjalanan pergi-balik kami ke Bali selama 4 hari 3 mlm berjalan dengan lancar.. Thanks to all my prend (Nani, Ummi & MSDian) yang sudi menerima kami adik beradik untuk join korang punya trip. Nilah first time aku dpt keluar dari negara Malaysia yang tercinta... mcm2 perasaan bermain di minda.. teruja.. takut.. jakun pun ada hak..hak.. anok sapo lah ni..

Bagi mengurangkan masa aku menaip & agar jalan cerita x lari... you all bleh la melawat blog kwn2 aku yang dh update diorg punya entry.. hak.. hak..

Untuk berkenalan dengan cowok2 yang mengikuti rombongan Cik Kiah bleh la layari blog Cik Nillness (tp blog ni special skit.. upon request, kena sediakan pulut kuning ngan ayam Tony Roma's dulu.. kalau x jgn ler duk harap) Lepas dh kenal & tengok wajah2 kami yang suci murni ittew bolehlah layari blog Cik Isfahanani untuk mengetahui tempat2 menarik yang telah kami lawati.. Cerita Cik Nani aka bendahara memang best.. hehe.. lps tu bleh la layan gambar2 yang sangat tertarik, menarik kau memang da BOOM.. kt blog Ckucin.
that's all for my today's entry...

6 comments:

PM berkata...

gaya penulisan org malas. tapi padat! hahaha

aku insan biasa berkata...

Thanks Nani.. ulasan yang sgt tepat.. heh..heh..

PM berkata...

owoh... dop tinggal abe gendang dia tu...

niL berkata...

wohhhhhhhh...gmbo intro!!!!!!!

aku insan biasa berkata...

tgk ah jelingan manja nya itu... perghh..

niL berkata...

wehh motip entry berkurun dohh!