Khamis, 11 Jun 2009

Sibuk

2 minggu keblkgan ni.. saya begitu sibuk + tension sgt.. sampai tak sempat nk semak blogs.. minggu lepas saya 'terpaksa' pegi meting MESPA ( mesy. penyelaras ICT Politeknik)
'terpaksa' = ayat : "maklumlah ketua sendiri dh tanak mengaku jd bos, terpaksalah ketua GBS amik alih.. muhahahaha" anyway.. terima kasih bos sbb bg peluang kt saya utk berkenalan dengan kawan2 baru dan otai2 poli, n yg best apa lg.. shopping lah.. w/p nama nya meeting sempat jgklah saya jln2 kt KB Mall, pasar malam wakaf che yeh n pasar besar siti khadijah.
minggu ni pulak, saya terpaksa siapkan paperwork JPICT, sebutharga n taklimat GOE-EGDMS.
huhu... tension sangat bila kita perlukan dia.. tapi dia buat derk je kan.. mentang2 dia 'GENIUS' tapi alhamdulillah.. setiap kejadian itu pasti ada hikmahnya.. thanks to my 'otai' from Polisas n PSMZA.
p/s : mawar, ank kucing aku ilang sekor kena curi.. huhuhu

7 comments:

niL berkata...

aku rasa mcam laing je bile baca blog ketua GBS..apakah sbb aku dok penoh dengor ayat2 skema kuor dr mulut GBS sblom ni..atau aper kah?
yang pasti aku rasa blog menyebabkan kita kenal seseorang dari satu sudut lain yang kita tak nmpak sblom ni

* fuhh..ayat aku plok yg skema

aku insan biasa berkata...

weh.. aku laing cemana? x-plain nillness.. aku skema ke leni? muhahahaha

PM berkata...

wah... bila GBS bersuara.. kagum2!
Nill, mu jgn x tau, biasalah... bila ketua GBS berbloging, pastinya ayat yang keluar lain dari ayat bila kite bercakapan secara 'face to face'.
Cthnya, bila aku baca blog mu... baru aku realise... begini rupa mu ni..
Papepun, aku suka! aku suka! bicara bahasa blog mematangkan kite ape! hahahaha

* ayat skema lagi.

PM berkata...

Alah yong, anak kucing mu hilang? aku baru berangan nak 'culik' seekor jadi anak angkat kucing bawak ke putrajaya. huhuhuu... sedihnya... cian kat sate' mesti meroyan carik anak dia kan?

aku insan biasa berkata...

ooo.... kisahnya, betul jgk tu... kt blog ni memasing bebas meluahkan apa yang terpendam, secara x lsg express our emotion ekekek, nk cerita 'face to face' kot segan..

NOra berkata...

Waa...ionchai dah menjejakkan kaki nye ke tempat kelahiran ku...hehe...shopping sakan nampak! hehe

Ain berkata...

baru la best..semuanya berblogging..boleh luahkan perasaan kita sendiri..hehehe..